Ohjeita puutarhaprofiilin rekisteröintiin ja tietojen päivittämiseen
Jos haluat ilmoittaa jo olemassa olevan puutarhan Teemapäivään, ohjeet siihen löytyy tästä tai sivulta 'Ilmoittautuminen teemapäivään'
Puutarhaprofiilin voi päivittää itse tapahtuman kirjautumalla profiiliin ja se julkaistaan viiveellä sen jälkeen, kun sivu on hyväksytty.
Valitettavasti emme pysty antamaan ympärivuoden päivittäistä tukea sivujen päivittämiseen, mutta tarvittaessa otamme yhteyttä ja autamme, kun saamme yhteydenoton osoitteeseen avoimetpuutarhat@puutarhaliitto.fi
Ongelmia tai kysymyksiä?
Olemme koonneet myös tarkempia ohjeita ja vastauksia yleisempiin ongelmakysymyksiin, jotka löydät alla olevan luettelon perusteella omilta sivuiltaan.
- Ongelmia kuvien kanssa?
- Puutarhaprofiilin poisto?
- Puutarhapäivää ennen tapahtuva päivittäminen
- Puutarhaprofiili kadonnut portaalista?
Hyvä tietää
Puutarhaliitolla on oikeus valita mitä aineistoa verkkopalvelussa julkaistaan.
Verkkopalvelumme on kaksikielinen. Voimme tarvittaessa tehdä käännökset toiselle kotimaiselle kielelle uusiin profiileiihin.
Puutarhaprofiilissa tulee olla vähintään yksi yleiskuva puutarhastasi. Yhteensä kuvia voi olla viisi kappaletta. Mikäli olette liittäneet profiiliin alustavan kasvikuvan, se tulee korvata todellisella kuvalla rekisteröidystä puutarhakohteesta viimeistään parin viikon sisällä rekisteröitymisestä.
Järjestelmän valvojalla on oikeus poistaa portaalista: asiattomat ja puutteelliset puutarhaprofiilit, mainoskuvat, logot ja mainosbannerit, puutarhaprofiilit ilman yleiskuvaa puutarhakohteesta sekä puutarhat, jotka eivät ole halukkaita ottamaan vierailijoita vastaan.